Vragen? Bel ons 030-2679197

Bestellen

Online bestellen bij HGP is eenvoudig en snel geregeld. Op deze pagina vindt u belangrijke informatie over het bestelproces. Komt u er niet uit? Dan kunt u altijd per e-mail of telefonisch contact opnemen met onze afdeling verkoop.
Ja, hiervoor volgt u de normale bestelprocedure. In het orderoverzicht (stap 2 van het bestelproces) kunt u aangeven dat u geen bestelling wilt plaatsen, maar een offerte wilt ontvangen.
U kunt in het orderoverzicht (stap 2 van het bestelproces) een eigen referentienummer invullen, zodat u een bestelling later makkelijk kunt terugvinden in uw administratie of boekhouding. (dit is geen verplicht veld)!
In de kolom rechts van uw winkelmandje vindt u een knop 'winkelmand herberekenen'. Deze dient u te gebruiken wanneer u de bestelling in het winkelmandje wijzigt. Wanneer u hierop klikt, wordt de totale waarde van uw bestelling opnieuw berekend. Tevens kunt u na iedere wijziging in aantallen klikken op de “enter” toets, hierdoor hoeft u niet de herbereken functie te gebruiken.
Wij leveren onze goederen uitsluitend af op het afleveradres conform de gegevens van het uittreksel KVK. Wanneer u een alternatief afleveradres heeft omdat u een extra opslag locatie heeft, of omdat uw factuuradres afwijkt van het afleveradres, kunt u aangeven op welke locatie geleverd mag worden. Alle alternatieve afleveradressen dienen vooraf door één van onze vertegenwoordigers bezocht te zijn en conform onze beleidsregels geaccordeerd zijn.

Het alternatieve afleveradres wordt vastgelegd in ons softwarepakket en kunt u niet zelf wijzigen.
Hiervoor dient u per telefoon of e-mail contact op te nemen met de klantenservice van HGP. Houd er rekening mee dat we afleveradressen vooraf screenen. HGP levert alleen op officiële bedrijfsadressen. 
Hiervoor dient u per telefoon of e-mail contact op te nemen met de verkoopafdeling van HGP Groothandel.
Uw afgesproken betaalwijze is vastgelegd in ons softwarepakket en kunt u niet zelf wijzigen.In principe blijft de betaalwijze ongewijzigd, maar u heeft de mogelijkheid om maximaal 5x per jaar een wijziging aan te vragen. Hiervoor dient u per telefoon of e-mail contact op te nemen met de verkoopafdeling van HGP Groothandel.
Wanneer uw order is verzonden, komt deze direct in ons softwarepakket terecht en kunt u dus niets meer wijzigen. Wanneer u toch een wijziging wilt doorvoeren dient u telefonisch contact op te nemen met de afdeling verkoop. Onze verkoopmedewerkers kunnen de order eventueel wijzigen. Houd u er wel rekening mee dat alle wijzigingen na 15.00 uur pas de volgende werkdag doorgevoerd worden en uw goederen daardoor een werkdag later geleverd worden.
Ja, dat is mogelijk. U gaat hiervoor naar uw eigen accountpagina binnen de webshop. Bij “mijn bestellingen” selecteert u de gewenste order, klikt u op “Bekijk details” en kiest u voor “opnieuw bestellen”. U kunt vervolgens de bestelling nog aanpassen door de aantallen aan te passen of producten te verwijderen. Tevens kunt u in de zoekopdrachtbalk boven in het scherm producten toevoegen. U kunt hier een omschrijving of een artikel nr. invullen.
Als u vaak dezelfde orders plaatst, is het mogelijk om een vaste bestelling van uw order aan te maken. Dit doet u in het winkelmandje. Aan de rechterkant vindt u onder “winkelmandje herberekenen” de functie “opslaan als vaste bestelling”. De opgeslagen “vaste bestelling” vindt u in uw eigen accountpagina binnen de webshop. Als u gebruik maakt van “vaste bestelling”, hoeft u voor een nieuwe bestelling niet opnieuw alle artikelen van de order bij elkaar te zoeken. U kunt een vaste bestelling in het winkelmandje ook aanpassen door de aantallen aan te passen of producten toe te voegen of te juist verwijderen.
Ja, van iedere order die u plaatst krijgt u per e-mail een bevestiging. U kunt uw bestellingen ook terugvinden in “mijn bestellingen” op uw eigen accountpagina.
Iedere werkdag worden alle orders om 18.00 uur gefactureerd vanuit ons softwarepakket. Vanaf dat moment is uw order definitief zichtbaar op uw eigen accountpagina. Onder “mijn bestellingen” kiest u in het rechter keuzemenu bij “type” voor “geboekte factuur details”.Klik vervolgens op de button “zoeken” en al uw geboekte facturen worden zichtbaar.

Wanneer u de laatst geboekte factuur kiest, kunt u zien of er eventueel een artikel niet op voorraad is en ziet u wat het definitieve factuurbedrag is. Wanneer u als klant uw facturen contant betaald, kan deze inzage handig zijn om te weten hoeveel geld u de volgende dag nodig hebt om de order te betalen.
 



Laden
Laden