Vragen? Bel ons 030-2679197

Betalen

Bestellingen kunt u op verschillende manieren betalen. Op deze pagina leest u welke mogelijkheden we bieden en welke spelregels daarbij gelden. Als u klant wordt bij HGP, wordt in overleg met u een betaalwijze vastgesteld. Uw betaalwijze is uitsluitend in overleg met onze afdeling administratie te wijzigen. U kunt maximaal 5x per jaar uw betaalcondities wijzigen.

Wij bieden u de volgende betaalmogelijkheden;

1. Per bank na aflevering goederen
2. Per bank voor aflevering goederen
3. Telebankieren tijdens aflevering goederen
4. Pinnen tijdens aflevering goederen
5. Contant tijdens aflevering goederen
Betaalt u de bestellingen altijd volgens afspraak? Dan bieden we u de mogelijkheid om achteraf per bank te betalen. Wij werken met een betalingstermijn van 7 dagen en een kredietlimiet. Het afgegeven kredietlimiet is aan uw omzet gerelateerd. Nadat de goederen afgeleverd zijn dient uw betaling binnen 7 dagen ontvangen te zijn. Wanneer er een factuur over de vervaldatum is, kunt u geen nieuwe orders plaatsen. Wanneer u over uw kredietlimiet gaat, kunt u niet verder bestellen. U dient in beide gevallen eerst de vervallen factuur te betalen, of één of meerdere facturen te betalen om weer ruimte te krijgen binnen uw toegewezen kredietlimiet. Het is bovendien belangrijk dat u betaalt vanaf de rekening die geregistreerd staat in uw klantaccount bij HGP. Betalingen van een andere rekening of buitenlands rekeningnummer worden alleen geaccepteerd na een schriftelijke melding.
U kunt een bestelling vooraf betalen door het aankoopbedrag onder vermelding van uw Verkoop Order nummer- en debiteurnummer over te maken naar HGP. Het is belangrijk dat uw overboeking binnen is op de dag voor levering of u stuurt uw betalingsbewijs direct via email. Alle klanten buiten Nederland worden automatisch op deze betalingswijze gezet in ons software systeem. Het is bovendien belangrijk dat u betaalt vanaf de rekening die geregistreerd staat in uw klantaccount bij HGP. Betalingen van een andere rekening of buitenlands rekeningnummer worden alleen geaccepteerd na een schriftelijke melding.
U kunt uw bestelling betalen door bij aflevering van de goederen via telebankieren het factuurbedrag over te maken naar de rekening van HGP Groothandel. De chauffeur controleert de overboeking en dient een kopie van het betaalbewijs mee te nemen. Als het aankoopbedrag voldaan is, ontvangt u uw producten. Indien er bij aflevering niet voldoende saldo beschikbaar is, wordt uw bestelling niet afgeleverd. Het is bovendien belangrijk dat u betaalt vanaf de rekening die geregistreerd staat in uw klantaccount bij HGP. Betalingen van een andere rekening of buitenlands rekeningnummer worden alleen geaccepteerd na een schriftelijke melding.
Wanneer u vooraf heeft aangegeven dat u d.m.v. pinnen wilt betalen, beschikken onze chauffeurs tijdens de levering van de goederen over een mobiel pinapparaat. Hiermee kunt u het aankoopbedrag van uw bestelling voldoen. Indien er bij aflevering niet voldoende saldo beschikbaar is, wordt uw bestelling niet afgegeven. Het is bovendien belangrijk dat u betaalt vanaf de rekening die geregistreerd staat in uw klantaccount bij HGP. Betalingen van een andere rekening of buitenlands rekeningnummer worden alleen geaccepteerd na een schriftelijke melding.
U heeft de mogelijkheid om tijdens het afleveren van de goederen contant te betalen bij de chauffeur. Biljetten van €200,- en €500,- worden door onze chauffeurs niet geaccepteerd. U kunt per order en per dag nooit meer dan €2500,- (exclusief btw) contant betalen. Indien er bij aflevering geen of niet voldoende geld aanwezig is, wordt de bestelling niet afgeleverd
 



Laden
Laden